W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie internetowym Big Gentleman można wybrać jedną spośród 3 opcji płacenia za zakupy:

- Online: przelewem lub kartą płatniczą/kredytową.

Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU. W finalizacji zamówienia Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu PayU, gdzie może zdecydować się na płatność kartą lub przelewem bankowym.

- Za pobraniem: w momencie odbioru przesyłki od kuriera(przy nieodebraniu paczki i braku kontaktu z Kupującym konsekwencje ponosi Kupujący - Przedsądowym wezwaniem do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej)

- Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Nr konta: mBank 77 1140 2004 0000 3402 7907 3601

Dane odbiorcy: Big Gentleman Kamila Pawełkowska-Chaberek, Porządzie 146, 07-205 Rzaśnik

W tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Tak,  jest taka opcja w każdej chwili, po zalogowaniu w panel Klienta na stronie i kliknięciu w zakładkę Moje konto można zmienić adres dostawy, a także adres e-mail lub hasło do logowania

Gdzie mogę sprawdzić etap realizacji zamówienia?

O etapie realizacji zamówienia Klient jest powiadamiany mailowo. Szczegóły zamówienia można  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w panel Klienta

Jak wygląda dostawa i opłata za wysyłkę?

Koszt i termin dostawy zależy od wybranej opcji.

Każde zamówienie o wartości powyżej 150 PLN dostarczamy bezpłatnie Dla pozostałych zamówień mamy następujące opcje dostawy:

kurier Poczta48: 1-2 dni robocze od daty realizacji zamówienia, przy zamówieniu płatnym przelewem koszt dostawy: 14,00 PLN, przy zamówieniu płatnym przy odbiorze koszt dostawy: 16,50 PLN,

Poczta Polska (tylko na terenie Polski): do 4 dni roboczych od daty realizacji zamówienia, koszt dostawy 8,30 PLN,

Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

W sklepie nie można rezerwować produktów.

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Nie ma możliwości zmiany zamówienia np. zamiany produktu na inny rozmiar, anulowanie jest możliwe przez godzinę od daty zamówienia.

Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niechciany produkt?

Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego, koszt przesyłki zwrotnej ponosi sklep internetowy. W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu oraz podać przyczynę zwrotu, odesłać go razem z dowodem sprzedaży.

Czy opłaca się założyć konto w panelu Klienta?

Jeśli założyłeś swoje konto w sklepie internetowym w każdej chwili możesz sprawdzić historię i status zamówień.

Jak się dowiedzieć czy proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Po wysłaniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.

Otrzymałem informację o wysyłce paczki parę dni temu, a przesyłki wciąż nie ma. Co należy zrobić ?

Paczkę można śledzić pod linkiem do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo lub w przypadku zaginięcia awizo.Prosimy o kontakt : sklep@biggentleman.pl

Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru i kto ponosi koszty zwrotu?

Tak, można dokonać zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu dostępny on line. Formularz można także wydrukować naciskając przycisk drukuj i przysłać do nas wraz ze zwracanym towarem.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Czy realizują Państwo poza granice Polski?

Tak,  przesyłki zagraniczne są realizowane za pośrednictem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki zależy od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

Czy po złożeniu zamówienia dostanę informację o dokonanych zakupach?

Tak, po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zamówiania, a następnie przy każdej zmianie statusu realizacji wysyłane jest kolejne powiadomienie. Szczegóły zamówienia można  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu i klikając w zakładkę Moje Konto, a następnie w Historię Zamówień.

Czy muszę być mieć założone konto by móc złożyc zamówienie w sklepie?

Nie trzeba być zarejestrowanym klientem.

Gdzie otrzymam informacje o nowych produktach i wyprzedażach?

Proszę zapisać się do  newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas w social mediach na facebook’u lub śledzić na Instagramie.

close Koszyk zakupowy
close Koszyk zakupowy

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Zresetuj hasło