Dostawa
- Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem operatora Poczty Polskiej
- Zamówione Towary dostarczane są zgodnie z wyborem Klienta bądź to bezpośrednio na adres Klienta wskazany w internetowym formularzu składanego zamówienia i potwierdzonego przez Klienta, jako adres do wysyłki lub odbierane osobiście w punkcie odbioru osobistego pod adresem:
Big Gentleman
Porządzie 146
07-205 Rząśnik
- Towar zawsze zapakowany jest w sposób odpowiadający jego właściwościom, tak aby nie ulegał podczas transportu uszkodzeniom, utracie bądź zniszczeniu.
- Klient na bieżąco jest informowany o kosztach dostawy, są one podawane w trakcie wypełniania przez Klienta internetowego formularza zamówienia. Wysokość kosztów wysyłki zależy od kraju do którego wysyłane jest zamówienie, ilości zamawianych towarów ich wagi oraz sposobu nadania przesyłki.
Zwroty
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny. Prosimy jednak o podanie przyczyny, to zdecydowanie ułatwi i przyśpieszy zwrot lub wymianę.
- Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta będącego jednocześnie Konsumentem
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na internetowym formularzu zwrotu. Zwrot pieniędzy jest możliwy tylko i wyłącznie na rachunek bankowy podany przez Klienta na formularzu zwrotu. Wypełniony formularz zwrotu proszę przesłać drogą elektroniczną wraz z dowodem sprzedaży (skan) na e-mail: sklep@biggentleman.pl lub na adres pocztowy siedziby firmy: Big Gentleman, Porządzie 146,07-205 Rząśnik
- Sprzedawca potwierdza Klientowi otrzymanie formularzu zwrotu oraz niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient. Czynność zwykle następuje w ciągu 2-3 dni.
- Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym odstąpił od umowy. Towar należy dostarczyć na Adres Sprzedawcy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność i parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.
- W celu wymiany produktu na inny lub pomyłki prosimy o składanie nowych zamówień, a ówczesny produkt proszę o odesłanie wg opisanych powyżej wskazówek.
PLIKI DO POBRANIA